Vagyonvédelem, riasztóberendezés kitűnő árakon!    Rendeljen széfet, páncélszekrényt Nemzeti Dohányboltjába!    Üzemorvosi szolgáltatás munkavállalóinak.    Biztosítás nélkül hagyta a trafikban a bútorokat, árukat? Ne tegye!    Ellenőrzőlista - Most pályázóknak !

A trafiknyitás lépései!

Annak érdekében, hogy valamely fontos lépés ne maradjon ki, összeállítottunk Önnek egy trafiknyitási check-listát.

Nézze át, mit kell a következőkben feltétlen elvégeznie!

Számos területen adunk Önnek segítséget, konkrét ajánlatot. Tekintse meg ezeket a listában aklinkekre kattintva!   

 Lépésről – lépésre…

  •  Erkölcsi bizonyítvány igénylése minden nyert koncesszióhoz, amelynek a kiállítási ideje a kihirdetés utánra esik.
  • NAV nemleges igazolás igénylése a tájékoztató szerinti tartalommal.
  • Önkormányzati adóhatóság nemleges igazolás beszerzése.
  • Koncessziós magánszemélyként vezetett bankszámláihoz inkasszós meghatalmazás kérése a számlavezető bank(-ok)tól.
  • Tájékozódás a trafikbiztosítás feltételeiről (rács, nyílászárók, falazat, stb.)
  • A Nemzeti Dohánybolt kialakítására alkalmas helyiség keresése, bérlése.
  • Közmű órák átíratása.
  • A vagyonbiztosítás megkötése trafikonként.
  • A szükséges felújítások, átalakítások elvégzése (kőműves, burkoló, gépészet, fűtés, villanyszerelés, festés-mázolás, lakatos munkák, stb.).
  • Vagyonvédelmi szolgáltatási szerződés (távfelügyelet, kivonuló szolgálat).
  • Biztonságtechnikai kialakítása (rácsok, biztonsági fólia, riasztórendszer, kamerarendszer).
  • MABISZ minősítésű páncélszekrény/pénzkazetta beszerzése, beépítése.
  • Internet kapcsolat, mobiltelefonok biztosítása, a sajátosságok és a biztonsági szempontok miatt elsősorban mobilinternet ajánlott. Fontos, hogy általában a riasztórendszer, a kamera rendszer, a számítógép rendszer külön mobilinternet kapcsolatot igényel!
  • Boltberendezés, polcok, pultok, egyéb berendezési tárgyak kiválasztása, megrendelése, beszerzése. (Vegye figyelembe, hogy a vásárlói szokások jelentősen átalakulhatnak. Lehetőség szerint Önnek minél szélesebb körű dohánytermék választék forgalmazására és bemutatására kell felkészülnie!)
  • Speciális berendezés: cigaretta adagolók beszerzése
  • Informatikai csomag, számítógép, készletkezelő, nyilvántartó program kiválasztása, beszerzése.
  • Pénztárgép kiválasztása, beszerzése.
  • Kötelező feliratok megtervezése, megrendelése, elhelyezése. Cégér, Nemzeti Dohánybolt falitábla, 18-as karika, kötelező felirat az üzemeltető adataival és a nyitva tartásról, stb.
  • Kötelező külső elemek beszerzése, amely a boltban forgalmazott termékekről tájékoztatja a fogyasztókat.
  • Az esetleges üvegfelületek fóliázása, a törvényi előírásoknak való megfelelés érdekében.
  • Vállalkozói igazolvány kiváltása,vagy BT, KKT alapítás, ügyvédi eljárás.
  • A cégalapításban közreműködő ügyvéddel, optimális esetben általános megbízás alapján komplex jogi támogatási szerződés megkötése.
  • Bejegyzés alatt már lehetséges a bank kiválasztása, bankszámlaszerződés megkötése
  • Bejegyzés után koncessziós társaság NAV „0”-s adóigazolás kikérése minden koncesszióhoz.
  • A koncessziós társaság Önkormányzati „0”-s adóigazolás kikérése minden koncesszióhoz.
  • Időpont egyeztetés az illetéke Széchenyi Programirodával a szerződés aláírására.
  • Bélyegző készíttetése a szerződéskötéshez!
  • Koncessziós szerződés aláírása (nyertes pályázó és a koncessziós társaságot jegyző képviselő(k).
  • Könyvelő kiválasztása, könyvelési szerződés megkötése (optimális esetben ez kiterjed a komplett könyvelésre, bérszámfejtési és munkaügyi feladatok elvégzésére).
  • NAV ID szám kérés.
  • Szerződés készpénzszállításra.
  • Munkavédelmi, tűzvédelmi megbízotti szolgáltatói szerződés kötése.
  • HACCP tanácsadói szerződés megkötése.
  • Rágcsáló és rovarirtó szolgáltatás megrendelése.
  • Üzemorvosi szerződés megkötése.
  • Munkahelyi kockázatelemzés és Tűzvédelmi szabályzat elkészítése minden trafikra.
  • HACCP rendszer kiépítése.
  • NAV – VP_DK01 Trafik engedély nyomtatvány beküldése, a szükséges mellékletek csatolásával.
  • Munkaszerződések előkészítése.
  • Leltárfelelősségi nyilatkozat, munkarend, nyitvatartási rend, béren kívüli juttatások, motiváció, prémium rendszer kialakítása.
  • Ügyviteli, bizonylati, pénzügyi  rend kialakítása
  • Munkaidő nyilvántartások előkészítése
  • Munkatársak keresése, kiválasztása.
  • Munkaszerződések és megkötése.
  • Munkaviszony létesítésének előzetes bejelentése.
  • Alkalmazottak felvétele, munkaszerződések megkötése.
  • NAV, TB bejelentések.
  • Üzemorvosi vizsgálat, igazolás.
  • Munkatársak szakmai képzése
  • Munkába lépők első munkavédelmi és tűzvédelmi oktatása.
  • Készpénz szállítási szerződés megkötése.
  • Kapcsolat felvétel a beszállító cégekkel
  • Szállítói kondíciós feltételekben megegyezés a szerződések megkötése.
  • Dohányipari szállítókkal való kapcsolatfelvétel és szerződéskötés:
  • A forgalmazni kívánt nem dohánytermékek körének a kialakítása az üzlethelyiség és a környezet sajátosságainak a figyelembe vételével, ezek szállítóinak megkeresése.
  • Nem dohánytermékek szállítóival a kondíciós feltételekben megegyezés, a szerződések megkötése.
  • NAV engedély kézhez vétele.
  • 5 napon belül ennek bejelentése a koncesszióba adó Zrt részére!
  • A Nemzeti Dohánybolt megnyitását megelőzően legalább 1 munkanappal tértivevényes postai küldeményben a koncesszióba adó Zrt a nyitás tényéről és a trafik pontos címéről tájékoztatni kell!
  • A Nemzeti Dohánybolt megnyitása legkésőbb 2013. július 01.-ig.
  • Készpénz szállítás megrendelése.
  • A trafik bevezetése, folyamatos reklámozása.

Regisztrált felhasználó belépése
 Emlékezzen rám  
Regisztráció
*Az ÁSZF-et elolvastam, és elfogadom
*Kötelezően kitöltendő mező