Vagyonvédelem, riasztóberendezés kitűnő árakon!    Rendeljen széfet, páncélszekrényt Nemzeti Dohányboltjába!    Üzemorvosi szolgáltatás munkavállalóinak.    Biztosítás nélkül hagyta a trafikban a bútorokat, árukat? Ne tegye!    Ellenőrzőlista - Most pályázóknak !

Hogyan működik a rendelés?

A rendelések menete:

  1. A koncessziót nyert pályázó adatainak rögzítése.
  2. Néhány rendelés, igény már elküldhető!
  3. A tevékenységet folytató vállalkozás adatainak rögzítése
  4. További rendelések, igények küldhetők be!
  5. A megnyíló Nemzeti Dohányboltja(-i) adatainak rögzítése.
  6. Bármely rendelés, igénylőlap elküldhető.

 

Hogyan működik a folyamat?

Az Ön igényeinek kiszolgálására készülve arra a felismerésre jutottunk, hogy a hagyományos webshop megoldások nem tudják tökéletesen kezelni a trafikok alapításának specialitásait. Készítettünk ezért egy olyan rendelési rendszert, amely sokkal inkább testre szabott ehhez a helyzethez.

 

Kérjük, olvassa el figyelmesen a szükséges lépéseket!

 

1. Ön a weblap tanulmányozásához már elvégzett egy regisztrációt. Akkor nem kellett vizsgálnunk, hogy Ön látogatóként valós neveket használ-e, illetve nem kértünk Öntől egyéb személyes adatokat. A weblapra történő belépéshez továbbra is az akkor megadott adatokat használhatja, ha szükséges, azokat bármikor módosíthatja!

 

2. Annak érdekében, hogy Ön tőlünk, szolgáltató, vagy beszállító partnereinktől árut, szolgáltatást tudjon rendelni fontos, hogy rendelkezésünkre álljanak az Ön valós adatai, amelyek a megrendeléseken, visszaigazolásainkon, a szállítási szerződésekben és számlákon szerepelhetnek. Ezeket az adatokat több lépésben – olyan időpontokban, amikor azok már ismertté válnak Ön előtt is – tudja rögzíteni webfelületünkön.

 

3. Elsőként Önnek, mint egy koncesszió nyertesének kell a saját adatait berögzítenie. Ezt az Alapadatok rögzítése felületen teheti meg.

 

4. Várhatóan többek, – talán az Ön – esetében is csak sikeres pályázat után kerül sor a vállalkozás alapítására. Amikor ez kész, lehetősége van a koncessziósként berögzített adatai kiegészítésére, a vállalkozás adatainak utólagos berögzítésére. Ezt szintén az Alapadatok rögzítése felületen teheti meg, akár később ide újra belépve.

 

5. Az ismert alapadatok rögzítését követően kérjük lépjen tovább a Trafikadatok rögzítése lapra.  Itt is először a már ismert pályázati adatokat kell berögzítenie a beadott és elnyert pályázat tartalmával azonos módon.

 

6.  Amikor ismertté válik a trafik tényleges helye, annak címadatait ide a Trafikadatok rögzítése lapra visszalépve tudja utólag berögzíteni.

 

Amennyiben követi az itt leírt lépéseket Ön sikeresen tud rendelést, igénylést küldeni nekünk és beszállító partnereinknek.

Kérjük, figyelmesen olvassa el és töltse ki az egyes termékek, szolgáltatások rendelő-, vagy igénylőlapját!

A rendelőlapokhoz a terméket szolgáltatást bemutató oldalakról, vagy közvetlenül a rendelőlapok listájából tud átlépni.